NAS: stadig nye stormer . Stay away
Problemene for NAS ser ut til ingen ende å ha
Alt som kan gå galt , det har gått galt
Dersom flyene blir stående over påske kan dette koste 2 milliarder.
Dette flyselskapet som har hatt denne ulykka blir beskrevet med svært negative ord av han her
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/03/Norwegian-er-en-aksje-man-skal-vaere-veldig-forsiktig-med
Alt som kan gå galt , det har gått galt
Dersom flyene blir stående over påske kan dette koste 2 milliarder.
Dette flyselskapet som har hatt denne ulykka blir beskrevet med svært negative ord av han her
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/03/Norwegian-er-en-aksje-man-skal-vaere-veldig-forsiktig-med
Hoppet av i dag, turte ikke lenger. Så vill tiden vise om det var lurt :-)
Hvor har du slike tall fra er du helt idiot mann. Husk at dette gjelder 1% av setekapasite til Nas det du sier er at om alle setene til Nas blir fylt opp har de en omsetning på 200 0 miliarder.nå må folk roe seg ned. Og bare for å følge opp så har Boeing anbefalt å sette alle fly på bakken. Det vill si at Nas for det sine utgifter basta bom.
Redigert 13.03.2019 kl 20:27
Du må logge inn for å svare
Hør hva han sier
Han er en av de fremste analytikeren på NAS
Hør også hva han sier om REC,
De vil aldri tjene penger uansett om handelskrigen slutter fordi det er så enorm overkapasitet i markedet og ingen vil legge ned produksjon slik at det blir balanse i markedet
Ulltveit Moe har tapt 2,4 milliarder i REC med alle emisjonene og kunstig åndedrett
Han er en av de fremste analytikeren på NAS
Hør også hva han sier om REC,
De vil aldri tjene penger uansett om handelskrigen slutter fordi det er så enorm overkapasitet i markedet og ingen vil legge ned produksjon slik at det blir balanse i markedet
Ulltveit Moe har tapt 2,4 milliarder i REC med alle emisjonene og kunstig åndedrett
Redigert 13.03.2019 kl 20:34
Du må logge inn for å svare
Tror ikkje det er lurt å hoppe av før toget går nei..
15 millioner pr dag koster dette , står det å lese i dagens Finansavis
Med andre ord er 2 milliarder tap kun dersom de får flyene på vingene innen vel 4 mnd , blir det 8-9 mnd er tapet 4 milliarder
Med andre ord er 2 milliarder tap kun dersom de får flyene på vingene innen vel 4 mnd , blir det 8-9 mnd er tapet 4 milliarder
Proletar
14.03.2019 kl 11:23
1268
Ta med indirekte tap ved at enkelte heller kjøper billett med andre selskaper. Dette får de definitivt ikke dekket av Boeing
Handlarn
15.03.2019 kl 08:10
1027
Det här menar jag är undervärderat. Som jag har varit inne på tidigare så har detta varit hanterat väldigt dåligt. Skulle satt planen på backen direkt. Dessutom att de kommunicerar att de aldrig haft problem med planet när de nödlandat en gång skapar inte förtroende