Ka e' det med Brann?

Slettet bruker
25.08.2019 kl 20:25 1023

Fikk sett bare første halvtimen av kampen, og det så bra ut da. Med sterkt Brann-press
Fortsette det slik så må vel L.A Nilssen snart tilbake til Volda og stikke nåler i folk?

Ellers meget sterk av Kr.sund N

Og skuffende av Haugesund
Redigert 20.01.2021 kl 14:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.08.2019 kl 21:49 990

Bamba fortjener, og bør få, 10 kamper karantene.
Skal bli interessant å se hva de ender på.
Fjellgutten
25.08.2019 kl 22:02 979

LAN er god til få Max ut av middels gode spillere. Gjennom sterk defensiv kontroll og knallhard jobbing.
Med bedre spillere på laget ( som han har fått ) funker det ikke. Får ikke det beste ut av dem. Sliter mot etablerte forsvar, ingen kreativitet , null gjennombruddskraft.
Er redd han har tapt garderoben, tankegodset hans blir ikke kjøpt, da er løpet kjørt. Han passer bedre i klubber som Hødd, LSK osv. Synd, er en flott fyr.
Londonmannen
27.08.2019 kl 23:00 878

Joda, LAN er sikkert en hyggelig fyr. Og han da vist at han duger med lag bestående av middelmådige spillere.
Men han har en forferdelig feig innstilling. Forsvar for alle penga. Selv spissen må ta del i forsvarsspillet.
Kontringer går i sirupsfart.
Men lagene han trener er eksperter på tversoverspill. Ikke et angrep starter med rask ballforflytning fremover, mens mostander fortsatt er uorganisert bak. Nei, spillerne må ta seg god tid, først tre fire ganger med tversoverpassininger på egen halvdel inntil en høy spiller, gjerne Bartemn er kommet opp i mostanders felt. Da kommer det en lang ball fremover, men som alt for ofte ender i balltap.

I tillegg går spillet fryktelig tregt.

Nei, jeg håper inderlig at Knutsen i Bodø Glimt på et eller annet tidspunkt ønsker seg tilbake til Bergen. Da må Brann stå klar og få tak i den mannen. Han fikk ting til å fungere i Åsane, men ble spent ut portene fordi Bruun Hansen sin sønn ikke fikk klippekort på laget. I Bodø Glimt har han virkelig vist hva som bor i ham. En slik trener er det Brann trenger.

Jeg har hatt partoutkort på Brann stadion de siste 30 årene, men nå er det stopp. Jeg var ikke på den siste hjemmekampen og takk for det. Jeg vet ikke om jeg gidder å bruke tid på stadion så lenge LAN sitter som trener. Man blir bare deprimert og i dårlig humør av å gå der oppe. Akkurat det kan jeg klare meg uten. TV har tross alt en av-knapp man kan benytte.
Fjellgutten
28.08.2019 kl 08:39 841

Ser det på akkurat samme måte som deg. For å sitere doddo ; Lan er god på å få mye ut av lite, og for lite ut av mye.
Og ønske om defensive spisser og offensive målmenn forteller også sitt.
Slettet bruker
28.08.2019 kl 18:46 801

Bamba fikk 4 kamper. Han har heldigvis lagt seg flat
Jeg undrer meg over hvordan mange fotballspillere har det etter at de er blitt opp i åra. Gamle skader krever sitt. En del har fortalt at de sliter med smerter daglig