NAS _hvordan kommer vi af med alle Sissener

Kvike11
NAS 11.09.2019 kl 11:13 1334

Hvordan kommer vi af med alle Sissener og deres selskaber m.m. Især dem der gør sig helt til grin på både E24 og finansavisen.
Som aktionær forbander jeg dem lang væk.
De tror måske at NAS står for de skal nasse på selskabet.. sikke en opførsel
Fandt et godt indlæg et andet sted i forum som passer meget godt på deres måde at opfører sig på offentligt.
Troede ikke der var så grådige nordmænd, de er en skændsel for det norske folk.
Som aktionær støtter jeg 100 % ledelsen i NAS og håber de snart får taget sig sammen og får nogle penge fra Boeing.
Der er noget der ikke stemmer helt i den sag, der er alt for stille.
Citat fra debatforum:

I tillegg har man oppførselen underveis ... med markedsmanipulasjon og utallige avisoppslag.
Slikt gjør ikke en seriøs aktør.
Sissener har glemt sannhetsordet: - Evig eies kun et dårlig rykte!
Kvike11
11.09.2019 kl 11:25 1279

Ser ud til alle er glade for Sissener, eller er det kun finansavisen egne folk der skriver her I forum.
De regner måske med job hos Sissener, derfor tør de ikke skrive deres mening om Sissener
2132
11.09.2019 kl 11:32 1226

Jeg har kun magefølelsen å gå på i denne saken. Jeg kjenner ikke Sissener personlig. Har kun sittet ved siden av ham på fly en gang, Vil ikke komme med sladder om hans oppførsel om bord. Ikke kan jeg reglene for finansverdenen heller (jeg er økonom, ikke jurist). Om det han har gjort i høst ikke er ulovlig, burde det ha vært det. Det hadde vært nyttig om Finanstilsynet gransket hans transaksjoner. Om jeg i fremtiden har penger til overs til å plassere et sted skal jeg aldri gi dem til Sissener. Persona non grata hos meg. It's not business. It's personal.
Restplassno
11.09.2019 kl 11:42 1177

Godt innlegg, helt enig. Norwegian derimot, fremstår eksemplarisk og profesjonell. Lar seg ikke lokke med på skittkasting i media.
Kvike11
12.09.2019 kl 07:55 1058

Ser ud til at lån kommer på plads, håber de måske har mulighed for at betale Sissener ud, for som udlåner er han færdig.
Magen til amatør skal man lede længe efter, har Sissener også short i NAS, bliver der oveni et kæmpe tab til ham
Ser NAS stige kraftigt i dag, lån på plads, indtjening stiger pr passager, milliarder til gode hos både Boeing og Rolls R.
Måske der snart kommer bud på NAS..kurs ??
Kvike11
12.09.2019 kl 07:56 1051

Olie falder
Kantarell
12.09.2019 kl 08:11 983

Det morsomst er hvordan media (DN-Finans og E24..) har snudd saken igjen. I går, ble det først skrevet at Norwegian hadde nok stemmer slik sikret obli. skulle godtas. Men, rett etter noen minutter, ble det endret til: Norwegian tror at de har nok stemmer, og Sissener sier fortsatt nei.

At det skulle vise seg at Nas ikke har nok stemmer vil nok føre til en skandale innen Obex og Norsk . øko.avis.

I dag vil nok aksje klatre en del. Bare gleder meg til å se hvordan Sissener and co, vil prøve å redde skinne sitt...
Kvike11
13.09.2019 kl 12:52 871

Kæmpe selvmål af Sissener, ser ud til store investerings selskaber også er trætte af hele det spil som Sissener fører på nettet.
Det er ikke en voksen værdig, og nu ser det ud til de får en ordentlig en på (penge )kassen.
Sikker på NAS har en god plan, og fremtiden ser meget lys ud. Indtjeningen stiger, milliarder venter i erstatning.
Hvor dum kan man være.