PR-bransjen er avkledd
PR-bransjen skjelver. Markedsføringsbudsjettene skrumper inn. For å overleve i dag må små byråer lete etter nye muligheter.
Publisert 29. mai 2020
Lesetid: 5 minutter
Artikkellengde er 1150 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57537744.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Daacc25ae8725118341afce7bef841c25dc3c4d627d517b5e545a528ecd777bc0)
VANSKELIGE TIDER: PR-bransjen sliter, da både influencere og merkevarer markedsfører seg selv gjennom skjermen. Nå må små bedrifter tenke nytt for å overleve på markedet, samt å sloss om de beste kundene. Foto: NTB Scanpix