Vil ta norske minikantiner ut i verden
S:mart snuser på muligheten gå nordisk med sine betalingskjøleskap. Men først vil bedriften kapre noen hundre millioner av det norske milliardmarkedet for kantiner.
Publisert 25. sep. 2020
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 703 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57473001.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D46acb1ff08f83906e565108da09fe360dc20ff2a70f31a219e68fd38f220e96b)
MINIKANTINER: – Idéen med S:mart er at alle bedrifter skal ha mat og drikke tilgjengelig gjennom hele arbeidsdagen, sier S-mart-gründer Henrik S. Bjønness. Foto: Anders Horntvedt