<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

– Meglerhus må bli influencere før influencere blir meglerhus

Solgt.no skulle hente 15 millioner kroner gjennom Dealflow, men fikk tegninger for over 30 millioner i løpet av få timer. Nøkkelen var synlighet på sosiale medier.

Publisert 26. apr. 2021
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 3 ord
Article lead
+ mer
lead
GRÛNDERE: Jan Oftedal (t.v.), Arne Kvale og Shafi Adan i Solgt.no hentet nylig 20 millioner kroner til kraftig overtegning. Foto: Iván Kverme
GRÛNDERE: Jan Oftedal (t.v.), Arne Kvale og Shafi Adan i Solgt.no hentet nylig 20 millioner kroner til kraftig overtegning. Foto: Iván Kverme

Registrer deg og få artikkelen gratis

Les en gratis pluss-artikkel hver uke

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernregler og vilkår for bruk gjelder.