<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Fikser HR og lønn for Entercard

Zalaris skal de neste fem årene levere HR- og transaksjonstjenester til Entercard i Skandinavia.

    Publisert 1. juni 2021 kl. 10.30
    Lesetid: 1 minutt
    Artikkellengde er 141 ord
    TO FEMÅRSAVTALER PÅ TO DAGER: For Zalaris, her ved gründer og adm. direktør Hans-Petter Mellerud. Foto: Iván Kverme

     

    Zalaris er valgt av Entercard til å levere skybaserte HR- og transaksjonstjenester, opplyser selskapet tirsdag.

    Partene har inngått en femårsavtale, der Zalaris skal levere en pakke bestående av tjenester innen skybasert HR, lønninger, arbeidsledelse og reiseutgifter til Entercards skandinaviske virksomhet – gjennom tjenesten Zalaris People Hub.

    Tjenestene skal leveres i et såkalt Business Process as a Service (PPaaS)-format.

    Avtalen er den andre femårsavtalen på to dager for Zalaris.

    Ser frem til samarbeidet

    – Å finne én enkelt løsning som ikke bare dekker et bredt utvalg prosesser, men som også dekker vårt behov for en digital, sentral løsning som kan brukes på tvers av landegrenser og lovgivninger der vi opererer, har ikke vært enkelt, sier HR-sjef Miriam Ridola i Entercard Group.

    Hun sier hun ser frem til et langt og produktivt samarbeid med Zalaris.

    Entercard er et joint venture mellom Swedbank og Barclays Principal Investments.