<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

– Nå strammer konsumentene inn

Landets største kjøpesentre begynner å merke effekten av renteøkning og høye strømpriser. Sentrene i Oslo vokste imidlertid bra i årets ni første måneder.

Publisert 12. okt. 2022
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 792 ord
Article lead
lead
VEKST I OSLO SENTRUM: Oslo S Shopping (hvit front) økte omsetningen med 88,8 prosent i årets tre første kvartaler. Byporten Shopping (rund front) og Oslo City (t.v.) like ved vokste med henholdsvis 74,9 prosent og 55,1 prosent. Foto: NTB
VEKST I OSLO SENTRUM: Oslo S Shopping (hvit front) økte omsetningen med 88,8 prosent i årets tre første kvartaler. Byporten Shopping (rund front) og Oslo City (t.v.) like ved vokste med henholdsvis 74,9 prosent og 55,1 prosent. Foto: NTB