<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kjøper aksjereklame – får euforisk tvitring

Bjørn Kjos-selskapet NBX og Jan Haudemann-Andersen-selskapet Techstep betaler for markedsføring av aksjen på Investornytt. Som bonus får de euforiske spådommer på Twitter.

Publisert 24. okt. 2023
Oppdatert 25. okt. 2023
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 919 ord
Article lead
lead
AKSJEHAUSSING: Bjørn Kjos-selskapet NBX og Jan Haudemann-Andersen-selskapet Techstep kjøper aksjereklame hos Investornytt, mens styreleder og daglig leder på Twitter aktivt oppfordrer småsparere til å kjøpe NBX-aksjen. Foto: Finansavisen
AKSJEHAUSSING: Bjørn Kjos-selskapet NBX og Jan Haudemann-Andersen-selskapet Techstep kjøper aksjereklame hos Investornytt, mens styreleder og daglig leder på Twitter aktivt oppfordrer småsparere til å kjøpe NBX-aksjen. Foto: Finansavisen