Solid vekst innen luksusvarer - setter opp prisene
Luksusvaregiganten Hermès setter opp prisene etter solid omsetningsvekst i 2023.
Publisert 9. feb.
Oppdatert 20. feb.Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 94 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F94495350.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Ded966134fd9091e25577b1d4c7d92603a8ebf0d7ee1908942f40f1295625ae0b)
DYRT OG ETTERTRAKTET: Hermès økte omsetningen i samtlige regioner og produktkategorier i fjor. Her ses Birkin-vesken, oppkalt etter skuespillerinne Jane Birkin. Foto: Dreamstime