Swift-effekten: Hotellpriser opp 300 prosent
SAS satte opp 21 ekstraavanger og hotellprisene økte med 300 prosent. Taylor Swift-effekten – som endret USAs BNP – er kommet til Skandinavia.
Publisert 24. mai
Oppdatert 27. maiLesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 937 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F107105755.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Db62886d1c763e0dea4c63457a3a015a4a96b8f9580c1a1cbee9a8bf57c718081)
TRE KONSERTER: Taylor Swift spilte tre konserter i Stockholm i pinsehelgen. Foto: Reuters