Markedsførte egen meglers bolig: – Problematisk
Da en eiendomsmegler i Eie Sandefjord skulle selge sin private bolig, fikk han god drahjelp i markedsføringen – av eget meglerkontor.
Publisert 26. mai 2023
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 961 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F84773296.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Db8fe6ad1bb02940704fb0927d7464269d05220393a8ce7ee115963b47500efc7)
NYHET: Boligen ble markedsført som en nyhet på Eie Sandefjords Facebook-sider, og ble også delt videre 26 ganger – deriblant av flere av meglerens kolleger. Skjermbilde: Facebook