Kid økte i fjerde kvartal inntektene med 10,2 prosent til 1.253,2 millioner kroner, opplyses det i en børsmelding.
I samme periode i året før var inntektene på 1.136,7 millioner kroner.
Like-for-like-salget vokste i fjerde kvartal 9,3 prosent.
Segmentet Kid Interiør sto perioden for 768,5 millioner kroner av konsernets inntekter, tilsvarende en vekst på 9,3 prosent. Hemtex omsatte for 477,1 millioner svenske kroner, og hadde en vekst på 11,9 prosent fra samme periode i fjor.
For hele 2023 løftet Kid de totale inntektene med 5,5 prosent til 3.412,6 millioner kroner, opp fra 3.234,1 millioner i samme periode i fjor. Også like-for-like-salget vokste i løpet av året 5,5 prosent.
Kid Interiør sto for 2.122,9 millioner kroner av inntektene i 2023, og hadde med det en vekst på 7 prosent. Hemtex vokste i løpet av året 3,2 prosent til en omsetning på 1.292,7 millioner kroner.