Sår tvil om Storebrand-kjøp
– Storebrand betaler for noe som vi ikke tror bidrar spesielt til bunnlinjen, sier Carnegie-analytiker Johan Ström om investeringen i AIP Management.
Publisert 27. juni
Oppdatert 27. juniLesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 452 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F58834623.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dd601286fad8d602da5d0de6ce8c1ebb9390c72dd43f872f54ee9aa85c62f6651)
LAV INNTJENING: – Storebrand betaler for noe som ikke bidrar spesielt til bunnlinjen. Det er ikke noe særlig inntjening i AIP Management, sier Carnegie-analytiker Johan Ström. Foto: Eivind Yggeseth