Tar markedsandeler fra Orkla
På ett år har Giltor tatt et jafs av vaskemiddelmarkedet som Orkla dominerer. De har også lansert en ny produktkategori, og flere etablerte merkevarer vil inngå samarbeid.
Publisert 24. juni
Oppdatert 24. juniLesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 795 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F68946794.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D636851e8e58027a5b3e7a3a2b758a27148ef7940add52f01ba2f98158bcc7ffe)
MER HYLLEPLASS: Finish forsvant fra Coops butikker i fjor, men styreleder Vegard Gillebo (t.v.) og daglig leder Petter Torvund i Giltor har nå klart å få produktet tilbake i kjeden. Foto: Iván Kverme