Bwlpg- Bwlpg vil sluke Dorian

Slettet bruker
BWLPG 29.05.2018 kl 22:43 6355

Bull som fan

Kjøp Dorian, det er penger på gata
Med et røveri i Dorian vil Bwlpg bli en giga gigant i lpg, på tidenes laveste priser på slike skip.
De får en notering både i Usa og Norge noe som øker likviditeten og øker interessen ytterligere.

Dere sover i kveld, når du kan kjøpe Dorian på 7,3. Som tilsvare Bwlpg umder 29kr

Dealen vil løfte Bwlpg på Oslo børs, vær trygg, Dorian er penger på gata og vil stige kraftig i takt med Bwlpg.
Man kunne i kveld altså kjøpe Bwlpg for 29kr selv etter meldingen, hva tror dere shorterene gjør i morgen i Bwlpg?
Kjører den enda mer ned? Neppe-

Bwlpg kan selv kjøpe og har mandat til å kjøpe mye egne aksjer, pga ressultat , innsideinformasjon og Dorian bud har tilbakekjøpet stoppet, dette var også min teori for få uker tilbake.
Nå når resultatet slippes i morgen kan de kjøpe egne aksjer igjen.

Selvf er det giganten Bwlpg som bestemmer prisen.
Bwlpg vil selvfølgelig stige på denne dealen.
De regelrett parkerer øveige selskaper, se på Fredriksen og Avance f.eks , sitter lamslåtte og passive.

Jeg tar av meg hatten for Bwlpg, de er gribber og proffer til fingerspissene, ingen over og ingen ved siden.
Størrelsen teller mer en noen gang, det beviser dagens deal, Dorian vil skrike etter å få være med på laget og selskapene begge vil stige på dette .

Jeg har 2/3 Dorian og 1/3 Bwlpg

I morgen går den i 35kr på rød børs.
Redigert 29.05.2018 kl 22:48 Arkivert
Dette er en arkivert tråd!
Arkivert Til toppen