Apcl...en spekulativ Money maker!!!!

Slettet bruker
APCL 04.07.2018 kl 22:25 8930

Alert investors!!!!!!
Apcl er desværre blevet en case hvor skribenter som shortguytrader ris-og-otto har brug for at folk som mig skriver positivt om apcl når ris-og-otto selv er i sin (negative) periode....manden er en spekulant som har brug for en stor votalitet for han kan make he's Money....

Ris-og-otto er totalt utroværdig og hans moral er på niveau med goverments i Gambia og Senegal......

Ris-og-otto skifter holdning til apcl casen når kursen nærmer sig lidt over 1 nkr.... cirka 15-20 procent senere skifter Ris-og-otto fra positiv til negativ...det er cirka den cyklus vi oplever....15-20 afkast og ris-og-otto skifter holdning.....patetisk

Desværre kan ris-og-otto påvirke Short gold Diggers investors med hans skizofrene propaganda!!!!!

Jeg kan ikke tage dette cirkus alvorligt mere og vil absolut ikke være med til at komme med positive input for at en svindler som ris-og-otto kan nyde godt af at måske visse investors faktisk handler ud fra den information som jeg bidrager med.....folk som ris-og-otto er dræbende for en balanceret debat på dette forum.....

the end for MR.HIFI......
JEG VIL IKKE VÆRE EN DEL AF RIS-OG-OTTOs
LATTERLIGE CIRKUS!!!!!! REMEMBER THAT GUYS....I ER EN BRIK I RIS-OG-OTTOS DAYTRADING HORROR.....

OVER AND OUT.......KEEP THE CHANGE...
Redigert 04.07.2018 kl 22:34 Arkivert
Dette er en arkivert tråd!
Arkivert Til toppen