Finans og forsikring

Met1976
02.07.2018 kl 11:44 11957

Liten oppdatering:
Har registrert meg hos Monner.no, Kameo.no/se og perx.no, perx er litt annerledes, der investerer man i forbrukslån med lavere rente enn vanlige forbrukslån. Er litt mer skeptisk til de enn de andre så bare minimumsbeløpet der foreløpig.

Monner har flere prosjekter nå, ingen av de jeg har investert i er fulltegnet men for et par av de ser det ut til at de vil bli det innen fristen

Er registrert hos Kameo og-der er jo .no på "hold" til ca september ettersom de fikk beskjed i mai om at de måtte endre måten de gjorde ting på-men jeg har satt inn penger på kaeo.se hvor det er flere spennene prosjekter og jeg vil få de første kronasjene derfra i juli.

Bare småbeløp jeg har investert so far men veldig spennende dette med crowdfunding-tar fortsatt gjerne tilbakemeldinger, erfaringer og tips fra andre :-)
Redigert 20.01.2021 kl 20:54

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.