Farma

Coq_rouge
12.10.2019 kl 23:25 3669

Gjern: Jeg håber det bedste for både firma og aktionærer. BIOTEC er på mange måder den mest “personlige” aktie, jeg har været investeret i. Jeg har personligt mistet troen på eksponentiel vækst. Firmaet leverer helt sikkert lineær vækst, og det er fint... hvis man man har 50 år mere som aktionær. Jeg skal bruge mine penge før da, så jeg er kun interesseret i at få minimeret mine tab. Jeg tror ikke længere på, at BIOTEC nogensinde bliver til noget - desværre. Produkterne sælger simpelthen ikke, selvom de er fantastisk gode. BIOTEC laver de bedste enzymer, og det giver stadig røde tal. Woulgan er et fantastisk sårprodukt, og det omsætter ligeså meget som en pølsevogn. BIOTEC har noget mere end andet for mig været et wake-up call på, at fantastiske produkter ikke betyder salg. BIOTEC skulle aldrig være børsnoteret. Det er og bliver aldrig for alvor en lønsom virksomhed. Ja vi går måske i nul snart - og hvad så? Der kommer til at gå 20 år, før EBOTDA er +10 MNOK med den hastighed tingene går med. Synd og skam.
Redigert 12.10.2019 kl 23:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.