Farma

Gjern
14.10.2019 kl 21:36 2664

Jeg har med interesse lagt mærke til hvordan den nye ledelse fokuserer mere på Arctic Zymes produkterne og investerer i det forretningspotentiale, bare så banalt som at det nu beskrives før Woulgandelen i præsentationer.
Enzymerne og patenterne knyttet dertil kan måske sætte hurtigere fart på indtjeningen end Woulgan-produkterne.
Woulgan må jo relanceres efter flere år på markedet og salget udvikles langsommere, fordi det blev markedsført forkert tidligere.
Jeg tager måske fejl, men jeg har i hvert fald selv satset en del på, at det er den rigtige strategi som situationen og mulighederne er for selskabet nu.
Men mærk selv efter mavefornemmelsen og de facts vi har at forholde os til for man skal have det godt med en investering og selskabets ledelse.
Men det ved I jo godt alle sammen......

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.