Olje

dkinvestor
15.10.2019 kl 14:54 10241

I retfærdighedens navn synes jeg man bør påpege, at mange af de skribenter der her omtaler det kæmpe potentiale er de samme som man kan finde primo April i år på gamle tråde med den samme positive sang og "nu er det sidste chance for at komme med" osv. Det var før legal update i April, hvorefter kursen blev halveret. Jeg er selv investor i EAM men betragter det som ren lotto, men sådanne kuponer kan jo en sjælden gang komme ud med stor gevinst. Jeg tror dog ikke det bliver ved denne udtrækning i Oktober og jeg synes investorer der overvejer EAM skal overveje nøje deres tidshorisont og det faktum at i worst scenario kan man om et par år stå med en værdiløs aktie. Som forretningsdrivende har jeg tit oplevet at det juridiske system i ikke følger vi almindelige menneskers logik og retsopfattelse og at der er meget råddenskab derude. Så overvej din investering i EAM nøje som i alle andre aktier, men lad dig ikke forføre af de skribenter, som i over 1 år har lovprist denne aktie, de får ikke nødvendigvis ret, men jeg skal være den første til at klappe i hænderne hvis de gør.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.