Industri

nemi's
16.10.2019 kl 10:30 4457

Ingen fare med meg, MK. Jeg slapper av og venter videre. For jeg sitter ikke i klisteret som dere andre. Med andre ord: jeg sitter ikke og ser at REC-posten nå er verdt godt under halvparten av investert beløp. Da hadde jeg jo vært dum! Men husk at gode råd slettes ikke er dyre - her inne får dere dem gratis!

Mange stressa folk her nå. Håper likevel at dere skriver for å opplyse oss om det noe blekt falmede industriselskapet REC. Og ikke at dere egentlig trøsteskriver om deres syke mor,

I så fall MK, du virker skråsikker om de påfunnede semi-teoriene dine. Vi andre har fått med oss at Samsung leverte elendige regnskapstall i forrige uke. Og vi har lest grundig om May's kommentarer om at REC tjener mindre på semi enn tidligere. Og at nettopp det gjør at selskapet MÅ gjøre noe NÅ for å kunne oppfylle sine betalingsforpliktelser ("got to"). Til dere andre som er interressert: ikke regn med at MK vet at Sør-Korea er REC's desidert største semi-marked. Men les årsrapporten sin geografiske markedsinndeling for semi-salg. Så får dere opplysteog kloke hoder, uten MK's fantasier og tankespinn.

Apropos pv-tech intervjuet du nevner, MK. Der refereres May som CTO. Men i greentech intervjuet du ikke liker, ref. dine nå påståtte "uklarheter" ovenfor, benevnes han som CFO. Men jeg tror mest på deg - May er nok blitt CTO og ikke lenger CFO. Jada... helt krystallklart, MK.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.