IKT

Argus
16.10.2019 kl 15:40 2006

Next er vel ett av de selskapene som har maktet å lure aksjonærene de siste par årene uten at det har fått konsekvenser.

Hvor ble det av daglig leder etter at hun liksom skulle overta en annen stilling i USA? Det er en annen måte å si det på at hun fikk sparken. Noen som vet?

Jeg er en av dem som føler meg lurt av henne. Hun virket sterk, hadde tro på eget selskap og deltok i internasjonale intervjuer.

Så viste det seg at hun tok fullstendig feil av markedet og sendte aksjekursen rett ned. Jeg kom meg heldigvis ut av selskapet før det raste fullstendig, men likevel.

Jeg har i hvert lært én ting nå: Ikke stol på løfter, se kun på tallene og på bunnlinjen. Tro og håp, søte smil og hvite tenner passer ikke på børsen!
Redigert 16.10.2019 kl 15:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.