IKT og Tech

rosgun
16.10.2019 kl 20:38 2227

Ops:
«Det har gått rykter om Google Pixel Watch i mange år, og vi regner med at den endelig skal lanseres i første kvartal i 2020. »

https://veditto.com/top-10-future-upcoming-smartwatches-2020

Ikke lett å bli klok på dette, men tolk i vei. Jeg tror steinhardt på klokka fra Google pga kjøp av Fossil divisjon for 400 mill, ansatt flere hundre Apple-ingeniører siste 2 år.... og at 5G Pixel kommer med Polight linse.... og som mange sier kan det stemme bedre med senere lansering enn i går på begge produkter... Google vil samle mer info om folk for å tjene enda mer penger. Smartklokker vokser enormt hvert kvartal, telefoner synker( bortsett fra Pixel telefoner som doblet salget i 2018). Mao de må inn på dette markedet snarest. Og ønsker sterkt å lage en nr1 konkurrent til Apple...

Og nå denne uferdige og rare linken fra i dag....hmmm

«Noe stort»

Sorry, får ikke dette ut av hodet

Men merk: Dette er kun min oppfatning og jeg vil ikke stå til ansvar for noen form for påvirkning verken av kursen eller andre aksjonærer. Gjør dette kun fordi det er gøy og givende- thats it!!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.