Olje og energi

Ulrik1
18.10.2019 kl 17:01 4644

Spør igjen, er du lønnet av Iox Ransen? Jeg har i to år nå hørt på gladgutter som skulle ha aksjen opp i alt fra 15 til 40 kroner. De eneste som har hatt rett mens pengene har blitt tappet fra selskapet er kritikerne. Vi var under 2 kroner i dag på mikrovolum. Jeg har vært skeptisk helt siden boreutstyret måtte skiftes ut og indianerne var på krigsstien. Trodde vi hadde en positiv fremdrift før utstyret røk, men da kom unnskyldning etter unnskyldning og problem etter problem. Jeg tror rett og slett ikke Iox ønsker lønnsom drift, men at agendaen er å lure penger ut av selskapet gjennom tvilsomme kjøp og svindel. Fremdeles sitter menigheten og lovpriser ledelsen, eneste grunnen til at jeg og sikkert flere med meg sitter enda er at det smerter dypt å ta tapet med å gå ut nå. Om jeg får pengene mine igjen? Vel jeg tipper av og til litt Lotto og tror vel mer på gevinst der. Og for å gjøre det klart, jeg har noen aksjer og de var 1.000.000 mer verdt i Juli i fjor. Jeg kan ikke laste andre enn meg selv for at jeg ikke gikk ut da, men jeg laster selskapet for deres inkompetanse og dårlige drift.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.