Olje og energi

pasoc
18.10.2019 kl 22:50 4256

Og ja jeg er sikker på at banden har nyttige idioter her inne som skriver for dem. Hvorfor er det ingen av dere som engang har kommentert trekløveret fra Marine subsea ? Er dere dumme eller har dere ikke fått det med dere enda ? De blikkene og smilene jeg observerte da jeg var på "møtet" er ikke til å ta feil av. En kjenner djevelen på ganglaget. Det er det jeg gidder si om dritten. Paretodritten var regissør! Men jeg skjønte det litt for sent også jeg, men ganske lenge før andre. Vi var flere som hadde god innsikt i firmaet og med alle opplysningene vi fant frem, var det ikke til å ta feil av. Jeg har kommet med mange eksempler, men ser ikke ut som folk husker tingene, det er kun det siste som skjer en snakker om. Case closed fra min side.
Redigert 21.01.2021 kl 07:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.