IKT og Tech

21.12.2017 kl 11:43 3186

Limer inn det jeg skrev på det gamle forumet ;)

Funcom har vist at de er et smart og stødig selskap som tenker ut bedre og bedre løsninger. De har begynt å bygge seg et godt og sikkert fundamet og jeg har faktisk ikke noe problem med å se at aksjen kan bli verdt 10kr.

Ang aksjesplitten så ser jeg ikke noe problem med den heller, bare en bedre og hurtigere vei til å øke selskapets verdi fortere. Ser vi på feks Hugo så steg kursen mye etter emisjonen og det samme skjer nok i Fc.

Og jeg liker den grafiske stilen det virker som de går for, ser veldig spennende ut og bra å få seg en egenartet stil som kjennemerke.

Nordens størst fond har nå satset nesten 90mill, dette sammen med den nye strategiene dems, noen kjempemessig valg, med tilhørende redusert risiko, har nå gjort at det er en kjempe positiv aura rundt hele selskapet og mange flere vil se FC som en god aksje å investere i.

Dette blir bra ;)
Redigert 21.12.2017 kl 12:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.