Offshore

Strategi
20.10.2019 kl 11:24 3035

Gikk ut av Seadrill for noen uker siden, ser aksjen som veldig attraktivt priset dersom det ikke går mot ny emisjon.
Syntes vel at Fredriksen & co har handtert dette dårlig dersom de sitter på informasjon som kan roe markedet.
Sitter nå long i Norwegian som, jeg tror er en sikker sektor på kort og lang sikt, dette har så langt gitt bra avkastning og bedre nattesøvn.
Jeg tror NAS vil fly høyt fremover basert på siste ukers avklaring, sektoren transport er en trygg havn.
Jeg følger daglig Seadrill for ny inngang, men her må det komme sterke tegn fra ledelsen om en plan for friskmelding og så langt har denne uteblitt.
For risikovillige tradere er det vel sånn at det daglig går an å tjene noen kroner, men for de langsiktige er dette nå et vanskelig case.

Håper oppriktig at dette går rette veien for de som ser dette som en kjøpsmulighet, så langt er det shorterne som sitter med makta her.

Redigert 20.10.2019 kl 11:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.