Olje og energi

pasoc
20.10.2019 kl 11:33 9783

Nå får du snart kjeft får å baisse aksjen og det når du selv har aksjer hehe :)
Du underbygger alt jeg har formidlet med dette og der er ståa. Er det rart en mistenker selskapet og dets "ledere" når de ikke forteller slike ting som dette.
Det er gjennområttent og jeg er glad kursen ikke var oppe i 15 og falt ned, det ville vært mye verre for enkelte da. Selv om jeg er forbannet for at den ble hausset opp av fiktive meldinger et par ganger. OSE er gjennområttent. Skulle tro de hadde stjålet så mye nå at selskapet kunne bli "redelig" igjen. Men honningkrukken LLA47 sikles det stadig på og strategien tilpasses underveis for å gribbe til seg mest mulig. Hva om aksjonærene hadde spyttet inn noen kroner slik at LLA47 kunne borres i fjor ? Hvordan ville ståa da vært i dag ? Håper dere får noe av kaka. Hvorfor har dette aldri vært et spørsmål om selskapet er så sikre på at det svartgull er der ? Jeg vet at dette ble formidlet allerede for mange år siden. Lykke til og jeg mener at når slike meldinger ikke blir gjenngitt burde det være nok for Oslo børs til å kreve nytt styre i selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.