Olje og energi

pasoc
20.10.2019 kl 12:53 9632

Siden jeg ikke har tenkt så mye på aksjen så har jeg ikke forsket så mye og undersøkt siden jeg gikk ut. I dag googlet jeg litt mer og fant ut følgende om Trayectoria som "reddet" iox og aksjekursen en kort stund. Kontorene ligger 800 meter unna hverandre i Bogota. Som kjent hadde ikke engang interoil snakket med dem om å betale tilbake summen de skyldte de betalte småpenger (et avdrag)og aksjonærene måtte fortelle styret at dette var utelatt i rapporter ? En finner ingen info om ansatte og styre og stell der ? Det gjorde jeg heller ikke den gang jeg sjekket litt, men fremdeles drift i selskapet i 2018, de skulle jo vært konkurs ? Enda et skallselskap ? Som solgte IOX aksjer etter denne flotte meldingen ? og betalte litt for å virke troverdig ? Nei , dere er omgitt av svindlere rett og slett.

Den blå bobblen jeg har tegnet på er Trayectoria sitt kontor og den røde er adressen google finner når jeg søker på interoil sin kontoradresse, men der står det Tore Samsung ? 800 meter mellom adressene.

https://www.google.no/maps/place/Torre+Samsung/@4.6986602,-74.0308481,16z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x3978e53e1f62f9e0!8m2!3d4.69202!4d-74.03404

På google streetview finner jeg bare Samsung, Fedex og Tostao ? Dette burde jeg faktisk sett på tidligere. Er det ikke merkelig at logoen til Interoil ikke er et sted å finne i gatene eller på Samsung bygget der adressen er ? Den første som finner logoen til selskapet på den adressen kan kalle seg Sherlock Holmes :) og bør poste den her på tråden slik at alle kan få se det. Mulig det er et ledd i sparekampanjen og heller ikke ha synlig logo på adressen der selskapet er. Fant heller ikke Trayectoria sin logo på streetview.
Redigert 21.01.2021 kl 05:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.