Dagens tema

dirken
20.10.2019 kl 12:56 495

Kjære polemiker. Du har i denne tråden innlatt deg i en diskusjon om noen lovforslag som demokratene i kongressen angivelig har fremmet. Du har ikke lest dem, men avviser dem likevel fordi du 1) har fordommer (i ordets rette forstand) mot demokratene og 2) ikke har lest om dem i det du selv kaller fake news media. For en time siden hadde du ikke engang hørt om disse lovforslagene. Det hadde ikke jeg heller, men så har jeg derfor heller ingen mening om dem. Dette minner meg om da vi diskuterte koranen som du heller ikke hadde lest.

Foreslår at jabba legger ut linker til disse lovforslagene slik at de som vil diskutere dem kan sette seg inn i dem. Også kan dere møtes igjen i kveld og diskutere litt mer saklig.

Hilsen admin.
Redigert 20.10.2019 kl 12:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.