Olje

JahMason
10.07.2018 kl 15:04 3890

Jeg mener Magseis er et godt kjøp under 20kr. Det er skuffende at det ikke er meldt noen kontrakter i Q2 annet enn denne i SE Asia som allerede var kjent under Q1. Grunnen til at det uteblir kontrakter er jeg uviten om, men mistenker at ting tar lengre tid enn vanlig og at det handler mest om pris. Det ligger en del tenders ute i Juli og det er ikke i nærheten utdelt halvparten av det beløpet som ble oppgitt i Q2 presentasjonen. Så det er absolutt på overtid når det kommer til kontrakter. Jeg har tatt en kjempe bet her og hvis dette ikke går veien taper jeg store penger, så jeg er jo litt skuffet over at det ikke er kommet noe enda. Men det er litt tidlig å ta tapet for min del og jeg vil gjerne ha med meg halvårsrapporten før jeg vurderer å selge meg ut. Uavhengig av kursen - Vi får vente å se om det skjer noe :)
Redigert 10.07.2018 kl 15:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.