Olje og energi

Tigerberget
21.10.2019 kl 19:21 7505

I det siste så har det jo vært mange uhyggelige personer her.
Vet ikke hva agendaen er.
Vil de ha oss til å selge for å realisere et tap?
Det virker sånn siden de kommer med advarsler hele tiden.
Mange av de er ikke aksjonærer selv en gang, og da forsvinner jo litt av poenget når man bryr seg mer om andres enn sin egen investering?
Bør jeg begynne å skrive masse negativt i andre tråder hvor jeg ikke har aksjer? Nei, tror ikke det. Hva er poenget liksom?
Skal jeg skrive dritt i NANO, FUNCOM, GIG, ASETEK trådene når jeg ikke har aksjer?
Nei. Hva er poenget med det? De som skriver der vet utmerket godt at de sitter med papirtap.
Hvorfor skal jeg gni det inn og påpeke en del negative ting som jeg bare synes og tror?
Kanskje inn og spre litt negativitet for å irritere på meg 4-5 personer som har tro på ledelsen og fremtiden?
Nei. Det får meg ikke til å fremstå som er godt menneske.
Jeg vil heller inn å spre litt glede.
Gratulere andre med fine gevinster.
AVANCE som har doblet seg siden i vår. Kjempebra.
Jeg tror jeg skriver et innlegg i en AVANCE tråd om hvor bra de har gjort det som gikk inn under 20kr.
Ja. Da vil jeg føle meg bra. 😊

Kunne ønske at alle i hele verden var like generøse som meg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.