Olje

Gullhaugen
22.10.2019 kl 14:37 4489

Hei på dere.

Jeg sendte en epost til EAM basert på alle disse negative ryktene om børsmeldingen i dag og fikk følgende tilbake fra Ledelsen / Viktor – CEO i EAM: Løpet er ikke kjørt!
Hei
Jeg registrerer at flere av våre aksjonærer mister motet. Dette er det imidlertid ikke grunn til - denne prosessen er langt fra over (slik jeg uttrykte i presentasjonen i august).
Vi er utsatt for grovt økonomisk bedrageri - godt beskrevet av kriminaldomstolen i Milano.
“Normale og lovlydige" folk ville jo ha funnet frem til en avtale for lenge siden - vi er åpenbart ikke i tvist med lovlydige mennesker - det er bare slik det er.

Vi forsøker å være så presise som mulig i vår kommunikasjon - domspremissene er skrevet på Italiensk og tar tid å få oversatt på en ordentlig måte (ref dagens børsmelding). Jeg ser imidlertid at det er mye spekulasjoner og derfor et behov for et informasjonsmøte snart slik at folk kan få stilt spørsmål osv. og vi kan svare så utfyllende som mulig.
Viktor E Jakobsen
CEO

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.