NEL og grønne aksjer

Nikko
22.10.2019 kl 19:55 2455

Da fikk aksjen en god dupp i slutthandelen på OSE og endet på 7,545 med 1,36 mill aksjer. Ikke allverden det, men med en omsetning på hele 120 mill. så var det et aldri så lite skremmeskudd.
Nå blir det spennende å følge den videre utviklingen i morgen. Var dette bunnen, eller skal den videre ned?
Det hele kan imidlertid snu forferdelig fort med en godmelding om en saftig ordre. Ellers så nærmer vi oss Q3-presentasjonen. Etter hva jeg husker, så pleier aksjen å gå en del ned i forkant. For så å få en skikkelig dupp rett etter åpningen denne dagen. Deretter så pleier den å fyke opp igjen samme dagen.
Jeg er rett og slett veldig usikker hva de neste dagene vil bringe. Tenker at jeg legger meg på kjøp til ca. 7,03 og krysser fingrene for at det ikke kommer noen godnyheter før det.

P.S. Jeg frykter at Nel Hydrogen skal bli ilagt en foretaksstraff etter hendelsen på Kjørbo. En offentliggjøring av noe slik, vil nok være negativt for kursen på kort sikt. Er det noen som har tanker om det?
Redigert 22.10.2019 kl 20:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.