IKT

Argus
23.10.2019 kl 14:02 1717

Hva vil jeg med min negative vinkling av Next?

Jo, det er ganske enkelt at jeg ønsker å fokusere på at et selskap på Oslo Børs for vel ett år siden begrunnet avgangen til adm.direktør på en latterlig måte. At styret tillot henne å vise til at hun var "ekstremt fornøyd" med de to siste årene, var et spark i baken til tidligere og fremtidige aksjonærer. Det var en fornærmelse mot alle i markedet som hadde fulgt med littegrann.

Dersom det er de samme personene som sitter i styre og stell fortsatt, bør man passe seg vel for å gå inn igjen i selskapet.

Ledelsen har vist at den ikke duger i en trengt situasjon, og historien har vist at ledelsen ikke er til å stole på.

Bygg på erfaringer og stol bare på de selskapene som har en troverdig record. Det skal ikke lønne seg å føre aksjonærene bak lyset!
Redigert 23.10.2019 kl 14:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.