Farma

Medisinmannen
15.07.2018 kl 22:17 8177

Det er en merkelig aksje. Jeg er absolutt ikke redd for oppkjøp da det ikke finnes så store tullinger med så mye penger. Photocure og Hexvix/Cysview har vært lovende i alt for mange år og jeg med flere sliter med å forstå hvorfor man ikke klarer å få tilsvarende markedsandel i flere land som de har i Tyskland og Skandinavia.

Jeg er overbevist om at må har hatt et ledelsesproblem og at Hestdal til slutt ble bedt om å gå. Jeg tror også det nye styret ønsker å lykkes og plasserer konsernledelsen i USA.

Q2 blir ikke bra, men potensialet er alt for stort til at jeg selger nå når må endelig er kvitt Hestdal.

Jeg tror man klarer å få til noe stort i USA og da blir dette vanvittig. Timing er umulig så da blir jeg sittende og vente...og vente...så får vi se hvor lenge det blir.
Redigert 21.01.2021 kl 08:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.