Farma

27.10.2019 kl 10:08 1795

Pafo,

Det er alltid lettest å sitte på sidelinjen å kritisere, enklest når aksjekursen er lav, blir vanskeligere når den stiger.
Vet ikke om du har vært i kommunikasjon med DS noen gang? Dersom du ikke har det er det vel vanskelig å vite veldig mye om mannen.

Men som du sikkert vet har jeg ved mange anledninger hatt mail korrespondanse med DS og det som slår hvertfall meg basert på hans respons er:

- Han framstår som ærlig
- Han framstår som en leder med ekstrem høy arbeidskapasitet
- Han framstår som en med tydelig definerte mål
- Han framstår som en som har ekstreme forventninger til seg selv og andre
- Han er ydmyk ift input fra ubetydelige småaksjonærer(som undertegnede)
- Han responderer alltid på en henvendelse

Dette er selvsagt min subjektive oppfattelse av hvordan jeg leser DS, men jeg ser pt ingenting som skulle tilsi at noen i styret ser negativt på Schneider og den jobben han sålangt har gjort.
Og for egen del tror jeg DS vil gjøre en fantastisk jobb for selskapet og dets aksjonærer i tiden som kommer.

Og mine betraktninger sammenfaller med hva de fleste sålangt mener om DS, tror du er bortimot den eneste sammen med to-tre til som mener han er helt bak mål.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.