Eiendom

kator
16.07.2018 kl 09:51 6942

Takk igjen for en interessant oversikt. Kanskje en ganske normal situasjon "midtsommers" ? jeg har et eget utvalg jeg følger - leiligheter med 2 eller flere soverom til leie i bydel Grünerløkka. Idag var det laveste nivået jeg har registrert med 65 leiligheter (redigert - ned til 57 pr. 20.7) - har ligget rimelig stabilt mellom 80 og 100. Var faktisk såvidt over 100 på vårparten. Jeg har en teori om at det for leiemarkedets del vil bli et større press på litt større leiligheter sentralt i byen - og tilsvarende litt mindre på 2-roms/1-roms/hybler...Dette både ut fra at flere synes det er fint å bo "sosialt" - og et rent kostnadsspørsmål. Men har ingen sikre tall på at det er slik annet enn at utleiemegleren nevnte samme tendens i siste leie rapport.
Redigert 20.07.2018 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.