IKT

Rojan
PLT 28.10.2019 kl 21:05 5944

Dette er en advarsel til alle som tenker å kjøpe seg inn i poLight.
Dette er en aksje med potensielt enorm oppside, men det er også en veldig volatil aksje. Skal du sette penger på denne, må du være villig til å sitte en storm. Du bør også lese deg godt opp så du kjenner caset godt, for da, når stormen kommer, vil du være mye tryggere på investeringen din.
Alle aksjer har en risiko, poLight er ikke noe unntak. Men etter en liten stund inne i denne aksjen, etter å ha lest meg godt opp, så mener jeg at det er veldig gode sjangser for at poLight vil lykkes med sin fantastiske linseteknologi. Og hvis de først lykkes, så kan denne gå himmelhøyt.
Investerer du i denne aksjen så må du tåle at enkelte vil hevde dommedag og krakk, og generelt mye pessimistiske spådommer. Da er bra å være rustet med mye informasjon, slik at du kan ta egne vurderinger.
Jeg sier ikke at all kritisk vurdering av caset er feil, men det er greit å ha nok informasjon til å kunne ta en vurdering selv.

Oppsummering:
- Les deg opp
- Invester
- Ta på regnfrakk og sydvest, klart for en storm
- Sitt long
- Ta gevinst

Igjen, her er det ingen garantier, bare et veldig godt case.
Redigert 29.10.2019 kl 16:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.