Olje og energi

Pick Up
17.07.2018 kl 19:41 5691

Rolig50
Hvordan kan du nå påstå at det er spennende tider for Qec? Det skulle jeg og sikkert flere med meg likt å høre mer om! Regjeringen Couillard kommrr ikke til å snu. Det ville i så fall være et enormt prestisjetap og jevngodt med politisk selvmord etter alt som er satt i gang. En politiker av Couillards kaliber og med hans stayerevne stikker ikke hodet frem uten først å ha sondert terrenget. Når det er nevnt, har jeg ikke registrert at den nye sikkerhetsavstanden er blitt møtt med motstand i motsetning til forrige forslag hvor kommuner truet med rettssak. I bunn og grunn er det så enkelt som at større avstand gir større trygghetsfølelse. Hvem vil protestere mot større sikkerhetsmarginer - bortsett fra frackingindustrien og andre med beslektete businessinteresser?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.