Media

PSI- Investor
30.10.2019 kl 13:44 2769

Det er mye rart i nav
En bekjent fikk ikke sykepenger fordi nav mente at vedkommende ikke hadde en reell jobb selv om han fikk lønn, betalte skatt og det ble betalt arbeidsgiveravgift. Vedkommende var til og med daglig leder og det var ca 15 øvrige ansatte da han fikk problemer med kroppen. Han klarte ikke å vinne frem og plutselig var den foreldet påsto de.
Selv var jeg delvis arbeidsledig en periode for mange år siden, men hadde jobb en fast dag i uka. Men den dagen, hver uke, krevde NAV at jeg skulle møte hos dem for å gå på meningsløse kurs som muligens var beregnet på utlendinger eller folk helt uten utdannelse. Så da måtte jeg slutte i min lille stilling da.
Ikke at dette kan sammenlignes med saken det nå gjelder, men det viser at arrogansen lever i NAV synes jeg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.