Olje og energi

Pick Up
18.07.2018 kl 01:36 4087

Sitat Rolig50: Det blir nesten grovt og fordummende å gratulere PickUp fordi han fikk rett i at aksjekursen skulle falle? 
---------------
Min kommentar: Nok en gang bommer Rolig 50 så til de grader. Jeg fikk rett fordi jeg forutså at regjeringen Couillard ville bøye av for kravet om lenger sikkerhetsavstand med dertil negativ kursutvikling for Qec som en selvfølgelig konsekvens. av at fracking dermed ble utelukket. Kan gjerne lime inn mitt innlegg som ble skrevet flere dager før den nye sikkerhetsavstanden ble bekjentgjort av Moreau.

Sorry Plomma. Man får løs mage av å forspise seg på plommer. I ditt tilfelle har dette også gitt seg utslag i munndiare . Du skulle nok hørt på meg både hva Altinex og Qec angår. Jeg må innrømme at jeg alltid har hatt sympati for deg og prøvd å veilede deg etter beste evne.

Teksttillegg.
Etter at Damn har skygget banen, har jeg singlet ut Rolig50 som den største svadahausseren på HO. Vedkommende har fortsatt på min anmodning kke klart å begrunne sin påstand om at Qec går en spennende fremtid i møte (!)
Redigert 18.07.2018 kl 02:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.