Olje

aborum
18.07.2018 kl 21:35 7798

Gratulerer alle aktionærer med dagens kursgevinst, om det er på papir eller realiseret. Jeg tog 50k ekstra omkring 6,00 i starten af ugen og havde denne morgen en fornemmelse af at have fejlvurderet markedet. Bemærk venligst, at dagens lukkekurs nemt kunne vise 5,60 men jeg har ingen anden forklaring på dagens stigning end den tekniske og aktører, der begynder at blive nervøse for melding om salg af LLA-47 eller start af borekampagne.

Følgende TA blev delt her på IOX tickeren mandag. Man skal aldrig underdrive et negativt momentum og som skrevet tidligere, var jeg (endnu engang) i fornægtelse omkring (midlertidigt) brud gennem fib niveauer, men det er efter egen vurdering udmærket ramt. Hvad angår markedet kan det være vi ser lidt usikkerhed på den videre retning i morgentimerne, men jeg vil mene der burde være momentum efter dagens handel til at teste 7,00 torsdag eller fredag.

https://imgur.com/a/HVAIwQ1

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.