IKT

Argus
01.11.2019 kl 17:27 1228

Next har de siste årene feilinformert markedet så grundig at selskapet har mistet all troverdighet.
Da hjelper det lite å tro at man har tillit til markedet. Men, det er rett som du skriver; er markedet villig til å lytte på Next. Svaret på det er et klart nei!

Next har inngått en rekke samarbeidsavtaler, men selger svært lite sammenlignet med alle avtalene. Det tyder på at man ikke gjør de rette tingene. Eller at produktene ikke er gode nok.

Når man har mistet tilliten i markedet, må man først levere. Her betyr det salg. Deretter må man sakte, men sikkert bygge opp igjen den tapte tilliten.
Redigert 01.11.2019 kl 17:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.