Sport og spill

Hammers
02.11.2019 kl 22:41 625

Husker jeg skrev det for noen uker siden. Noe slikt som;
"Chartet har gitt salgssignal, men nå venter 4 "enklere" kamper. CP, Everton, Sheffield U og Newcastle. Kun E er borte.

Bunnlaget Newcastle kom til London Stadium med kun 6 scorede ligamål - og ALDRI >2 denne sesongen!
Etter 20 minutter hadde de gjort akkurat det - og økt ant mål med 33%. Da dommeren blåste for pause kunne det LETT ha stått 5 eller 6 null.
Skudd i tverrligger og noen flotte 100%-redninger av Roberto i mål. Fullstendig utspilt igjen - og ikke til å fatte - det som foregikk.

Hvor fikk de det fra - og hvor var vi?
Jeg regnet med noen tordentaler i pausen, og kalkulerte med; får vi ETT er det bare ETT igjen før det sto 2-2.

2. hadde knapt startet før det sto 3-0!
Det var kaldt utendørs, og det som fristet mest av alt var å grave seg LANGT ned under en varm dyne.

En Fimbulvinter sveipet med ett over "gutterommet" og et rimlag la seg over alt inventar der inne.
Den eneste fordelen var at dette OGSÅ gjaldt pint'en på bordet. Også DEN ble iskald - og da "varmet" den virkelig i en ellers trist ettermiddag.

20 før slutt fikk en av midtstopperne våre løpt ballen i mål. En midtstopperscoring!
Etter 90 satte Snodgrass et perfekt skudd fra 13 ned i keepers venstre hjørne. Da sto det 2-3.
5 ble lagt til, men da ble N-spillerne "syke og skadd" - og det ble bytter "og dritt og lort".
Kampen endte med det 2-3 - og det for ganske tomme tribuner - etter "fullt hus" fra avspark!

Salgssignalet i chartet (for noen uker siden) slo til.
Jeg håpet den gang at dette ikke var et forvarsel på dårligere tider, men DET var det!
SELVSAGT var det det - for chartet er universalt - og det gjelder ALT som kan settes opp i charts form.

Vi ligger fortsatt som nr 12, men trolig nr 13 etter morgendagens.
Det etter 4 enklere kamper - der vi normalt burde ha klart 9-10 poeng. Vi ville da ha ligget blant topp 4.
Fasit viser imidlertid 1 poeng + et lag som med ett ikke er til å kjenne igjen.

Hilsen Hammers..........som kan komme med NOK EN dårlig nyhet;
Det universelle chartet har i dag gitt et NYTT salgssignal - og nå møter tøffere motstand i ukene framover!

PS; Dette skrevet etter kun å ha hørt radiooverføringen. Kampen som går i opptak på Sumo senere i kveld gidder jeg bare ikke å se på!

Redigert 02.11.2019 kl 23:54

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.