Transport

SomSa
06.11.2019 kl 09:56 5007

Det verste er hva Norwegian´s kunder sier:

05.11.19 20:04/06.11.19 08:56
Da Norwegian-ansatt så Bentes billett, fikk hun 1500 kroner i gebyr: - Vi ble behandlet som kriminelle

Etter flere saker der Norwegian-kunder har fortalt om bagasjegebyr-innkreving ved gaten og frekk og uhøflig opptreden fra Norwegian-ansatte, lovet selskapet en endring i praksisen som har provosert mange............................

Omstridt bagasje-håndtering fortsetter......................

Jeg må innrømme at jeg aldri har opplevd større urimelighet og tilsvarende mobbing som passasjer. I tillegg er jeg vant til å oppleve litt smidighet og skjønn når man reiser på en Premium-billett. Det er i hvert fall siste gang jeg velger Norwegian som selskap..................

https://www.nettavisen.no/okonomi/da-norwegian-ansatt-sa-bentes-billett-fikk-hun-1500-kroner-i-gebyr---vi-ble-behandlet-som-kriminelle/3423873730.html

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.