IKT

smudge
22.07.2018 kl 19:04 4723

Heisann strong gutter

Ny fin ordre for oss fredag ettermiddag, dessverre etter børs. Sier dessverre pga at melding på fredag har en tendens til å visne hen når børs åpner mandag. Håper jeg tar feil der, vi får se. Som sagt tidligere gjør det meg personlig ingenting at kursen ligger rundt 10 kr, betyr bare at jeg får kjøpt mere til en billigere penge. Har selvfølgelig all respekt for dere som har vært med 5-10 og 15 år, at dere vil ha høyere kurs pr dags dato. Jeg, ferskingen,har bare vært i strong ca 2 år, men har i 2018 kjøpt ganske tøft, dog litt mindre enn Colin.
Strong har jeg tro på, derfor kjøper jeg for fremtiden og kanskje betydelig utbytte etter hvert som årene går

Vi har så mange strenger å spille på, man vet liksom ikke hva neste melding gjelder. Er det sqs,cc,cg vensafe osv. Vi ble alle litt skuffet over talla q2, men livet og strong går videre. god sommer gutter, setter pris på dere alle som en

Stay Strong

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.