IKT

_info_
09.11.2019 kl 09:14 1800

SERIØST????

Påstand: "- de som er negative til aksjen er enten short eller trader for kjappe penger"

TULLER DU?? Påstår du at du har så god forståelse for finansverden at folk handler aksjen langt under dens verdi og at alle som ikke er positiv til aksjen eller selskapets framtid er short eller trader for kjappe penger?? Seriøst?? Da er det jo umulig å ha en fornuftig samtale, da har jo du bestemt det på forhånd og ikke villig til å ta til deg noe som helst kunnskap. Dette er helt utrolig, du MÅ være fersk i aksjemarkedet. Dette er så dumt at jeg klarer ikke å begripe det.

Selv mener jeg at hvis Thin skulle få til noe så vil aksjeverdien ganske raskt bli verdt 25,- Men hvis noen kommer med påstander om at Thin ikke vil lykkes og kommer med argumenter, så vil jeg 100% lytte til argumentene. Jeg vil ikke da starte med å fokusere på personen og påstå at han er en løgner og at alt denne personen sier er tull. WHAT? Jeg må jo lytte til argumentet og ta det i betraktning i forhold til den kunnskapen jeg allerede har og utifra det komme til et logisk resonnement. Jeg vil jo ikke skyve fra meg alt som er imot meg? Hva i alle dager, dette sjokkerte meg mest av alt. Hvorfor i alle dager er du her på forumet da? Hva er målet ditt? På hvilket grunnlag er du her på forumet? Hva ønsker du å oppnå ved å være her?
Redigert 09.11.2019 kl 09:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.