Olje og energi

Nano Rekyl
24.07.2018 kl 10:02 6710

PU det er en ting jeg lurer på når det gjelder økonomi i provinsen QC. Hvordan skal de finansiere sine valgløfter i fremtiden om de andre provinsene setter seg på bakbeina for å finasiere QC. Slik jeg forstår dette er de andre provinsene lei av å gi sine penger til provinsen QC!!! Her sitter de med makten lover i det gull og grønne skoger uten å ha nåla i veggen. Provinsen har en gjeldstyngde pr innbygger som er enorm. Mens Couillards regjering sitter på sin høye hest å skal være så miljøbevisste med å nekte utvinning, og samtidig få inn penger fra andre provinser som pumper opp olje. For meg blir det litt som mottoet til Ole Brumm:"Ja, takk begge deler". Når det gjelder avstander er det pisspreik fra A til Å fordi det er frackingen som her hele kjerneområdet. Det jeg tror er at dette vil komme, men ikke idag eller i morgen, men det kommer når de andre provinsene struper igjen sine pengesekker!

Folket vil også ha arbeid, utvikling og velferd! Hvem kan gi de det for øyeblikket? Ihverfall ikke de som sitter nå......
Redigert 21.01.2021 kl 00:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.